miercuri, 27 ianuarie 2010

cineva sa imi...


Sunt departe de multe lucruri pe care le iubesc, sunt departe departe de mai multe lucruri pe care le iubesc. sunt aproape de vreo 10 chestii care imi plac: orasul, parcurile, gradina botanica, universitatea, campusul, microeconomia, cafeaua si tigarile si studentii.

Cineva sa imi aduca Constanta inapoi, cineva sa-mi dea liceul si teatrul Fantasio inapoi. si bancile din parcul din fata de la Mircea, si castanele de pe jos. Mi-e dor pana si de magazinul ala de haine si accesorii pentru bebelusi de pe colt, vis-a-vis de BOURBON. Cineva sa-mi aduca acadelele inapoi si zambetul de dimineata. si mai vreau si ochelarii de soare, un prosop moale si un ness pe plaja. si mai vreau si o minge, pe Gabi, Irina, Andrei, Dana, Silviu si Levent pe langa mine. Acum tanjesc dupa roseata de pe nas dupa o zi intreaga de stat pe nisip desi atunci nu mai stiam cu ce creme si alifii sa ma dau ca sa nu se mai vada. ok, right! cica e greu sa plangi acolo unde-ai ras odata... si cam asa e! Parca mi-e dor si de clasa aia murdara, plina de ambalaje de Cola si de pizza. Imi lipsesc multe lucuri. Si asta nu e neaparat o chestie rea dar ideea e ca toate chestiile pe care nu le mai am acum au fost inlocuite cu lucruri noi, oameni noi, locuri noi, chiar si cuvinte noi, accent nou.
Faptul ca imi amintesc de clipele petrecute intr-una din cele 3 realitati existente in momentul ala, 4 la numar in actualitate, nu ma face nici slaba, nici fraiera. Ma face om. asa ca nu va mai chinuiti atata sa mascati ceea ce se poate deduce fara prea multa durere de cap. admiteti ca va e dor de mine si ma iubiti si ma vreti inapoi si v-ati gandit de cel putin o data sa veniti pana la Iasi. Nu mai spuneti in stanga si-n dreapta ca nu va e dor de liceu pentru ca asta inseamna sa va negati existenta in aia 4 ani de zile. si chiar daca o negati sau nu, in aia 4 ani de zile tot ati crescut, tot v-ati creat un stil propriu, tot v-ati indragostit, ati suferit, ati plans, ati avut prieteni, ati fost dezamagiti si apoi re-amagiti tot de ei. ati chiulit, ati baut tequila, ati dansat, ati facut striptease (baietii mai ales!!!), ati fumat, v-ati fumat (a se sesiza diferenta), v-ati imbatat, ati facut sex prima data si ati invatat metodele de protectie anti BTS (pentru binele vostru). Asa ca nu-mi spuneti voi mie ca nu v-a placut in liceu sau ca nu a insemnat nimic pentru voi. A fost o perioada zdruncinata dar pe care la naiba, as da toti banii din lume si pe mine pe deasupra m-as vinde si pe mine la suprapret numai ca sa pot sa retraiesc anii aia. si daca ar fi un pret si as putea sa-l platesc i-as lua cu mine evident pe Gabi, Irina, Andrei, Dana, Silviu si Levent pe Iulia si iarasi pe Irina. si l-as aduce in peisaj si pe Cosmin ca sa vada ca hamsterii nu sunt atat de urati si rai cum crede el, si ca nu numai porcusorii de guineea se distreaza :)
Hai copilasi, maturizati-va ca sa puteti sa va cantati apoi DE-MATURIZAREA si apoi zambiti cand va uitati prin albume pe poze si ganditi-va ca suntem tari! nu ne-am vazut chiar la 10 ani. ne-am vazut dupa 3 luni!







Un comentariu:

  1. imi e dor de voi, XII B... as da orice sa mai stam macar o zi in clasa AIA, in uniformele ALEA mult contestate si sa vorbim... :( miss you, guys. :*

    RăspundețiȘtergere