sâmbătă, 16 ianuarie 2010

If you don't help me, I'll die tonight. I can feel it.

Ca intr-un joc. Ca intr-un cantec de ciutani. Ca intr-o poezie cu strofe de trei versuri. Ca intr-o anecdota. Asa ma simt, asa traiesc. Treburile de adulti de care ma ocup ma fac din nou copil. Ma chinui sa cresc si nu mai pot. Ma chinui sa ma inalt si raman tot aproape de un metru juma. Vreau sa-mi creasca parul si sa mi se onduleze si el tot putin trecut de umeri sta de vreo 3 ani incoace.
Asa traiesc eu. Vad cum traiesc adultii si ma indragostesc de modul lor greoi de a petrece timpul, de modul lor imbacsit de a se distra. Si vreau sa cresc.
De o luna incoace m-a luat o furtuna. A inceput un nou joc. Si nu-mi plac regulile astea noi. Si numai el intelege. Si numai el ma strange noapte pe hol in brate pana ma stafidesc toata si imi spune la ureche sa nu mai pun atata suflet. Ma simt ca o Mathilda un pic mai urata cand ma gandesc la jocul asta nou. Ma motiveaza, ma captiveaza, ma tine in priza, ma oboseste dar in acelasi timp ma si "incopilareste".
M-am chinuit in seara asta sa respir regulat cand stateam intinsa langa el. M-am strofocat, m-am controlat. Aveam senzatia ca nu mai am aer la un moment dat, ca o sa ma inec, ca peretii se apropie si ca mi-e cald. Am simtit nevoia sa pun o patura intre noi, la picioare, ca sa nu uit ca noi doi nu suntem unul si acelasi: ca eu sunt copila si el e barbat, ca eu sunt rationala si el are constiinta. Uneori imi vine sa smulg patura asta. s-o ciopartesc si sa ard cu bricheta bucatica dupa bucatica. Ma omor in mintea mea in fiecare seara inainte sa adorm si ma mir ca o fraiera de ce ma trezesc dimineata cu pofta de cafea si tigara.
Am stat in seara asta in pat langa el, simteam raceala zidului, mi se facuse sete, ma ghemuisem cu el, pusesem capul pe umarul lui si respiram alandala. Eram asa de mica, aveam genunchii stransi si uneori imi muscam buzele.
In alt context, intr-un asemenea haos din capul meu as fi fumat tigara dupa tigara.
Stiu ca sforaie si da, vreau sa nu pot sa dorm noaptea din cauza lui.
Stiu ca mananca mult si da, vreau sa stau cu el la aceeasi masa.
Stiu ca e artagos cand e obosit si da, vreau sa fiu eu cea care-l inveleste inainte de culcare.
Stiu ca nu bea cafeaua cu zahar si da, pot sa fac dimineata doua cafele diferite.
Stiu ca ii place sa lucreze si da, pot sa-mi impun sa-l las in pace cat e inconjurat de hartii si carti.
Stiu ca ii place Jack Nicholson si da, vreau sa vad cu el toate filmele in care a jucat.
Trimit o scrisoare plina cu reprosuri si cu implorari de la suflet catre minte si ma rog frumos frumos sa nu gresesc. sa nu mai fiu asa stangace, sa nu mai fiu asa copila. Dar e un joc nou, cu niste reguli pe care nu le cunosc asa de bine, si nici nu-mi plac.
Ma bucura sa petrec timpul cu el, as sta toata ziua privindu-l si nu m-as plictisi. si as dormi noapte dupa noapte cu el daca n-ar mai avea atata constiinta.
If you don't help me, I'll die tonight. I can feel it.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu