luni, 18 ianuarie 2010

Nu mai am nimic

nu am nimic decat doua maini obosite de atata scris si niste ochi umflati si rosii ca menopauza de la atatea ganduri
nu am nimic decat un chip placut si un cap frumos. si nici macar ala nu e frumos pentru ca mai are doar doua-trei fire de par pe el din cauza stresului, oboselii, lipsei de sex si a tigarilor bineinteles
nu am nimic decat niste pungi goale. albe. unele sunt murdare. altele sunt prafuite, altele sunt prea mari, altele sunt transparente deci nu au valoare.
nu am nimic decat niste poze cu prietenii pictate haotic, colorate si inviate de dorul meu.
nu am nimic decat niste sosete care nici macar nu sunt albe, sunt gri oricat de mult le-as spala pentru ca pantofii intotdeauna mi le coloreaza.
nu am nimic decat un caine blanos si negru care trebuie scos afara in fiecare zi si care latra uneori atat de tare incat imi vine sa-l las nemancat o zi intreaga
nu am nimic decat o camera de camin imbacsita si incarcata. am un dulap minuscul si prea multe haine.
nu am nimic decat doi prieteni. prieteni in sensu ala in care va ganditi acum. pe unul il insel de cate ori am ocazia cu cine apuc, indiferent de varsta si domeniu de activitate. cu celalalt ma vad cand apuc si e format din multimea barbatilor cu care il insel pe primul
nu am nimic decat niste gheata in frigider pe care o topesc de cate ori imi e sete.
nu am nimic decat niste fantezii nocturne cu umbre colorate si zambete sterse sau cu rasete haotice si zgomote puternice.
dimineata nu am decat o fata sictirita si ideea de a nu merge la cursuri.
nu am nimic decat surasul de pe fata unuia din cei doi prieteni ai mei pe care ti-am spus ca-i insel alternativ cu tot felul de persoane.
nu am nimic decat frustrarile si gandurile mele, si frica de singuratate si dorul de libertate si oboseala si stresul si pofta de tigari seara si pofta de ceva dulce dupa masa. a, si pasiunea pentru angeli cherry si teatru
nu am nimic decat o tigara. si nici pe-aia nu o am pentru ca ma feresc de atata lume s-o fumez. si ma gandesc la ea cu pofta si cu dorinta.
nu am nimic decat o lume care ma apasa, nu am nimic decat o cana ciobita plina de cafea, niste trandafiri uscati intr-un borcan cu apa.
nu am nimic decat o singura persoana de contact, nu am nimic decat niste vise si nici alea nu sunt normale.
nu am nimic decat niste alergii si idei fixe pe care i le arunc in fata celui mai important barbat din viata mea dupa tata. si nici pe el nu-l am pentru ca eu sunt prea greu de iubit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu