sâmbătă, 20 februarie 2010

Am incercat sa construiesc dezbinand

ok, admit.
am incercat, s-a intamplat sau nu, nu conteaza atat de tare, ar trebui sa stii ca diferenta nu o face o partida de sex si mai mult o imbratisare sincera. m-am dezgolit complet de mine, m-am schimbat in 10 minute de toate prejudecatile mele, am renuntat la toate regulile pe care le car dupa mine zi de zi, am aruncat langa pat toate gandurile care ma trimiteau catre un esec. am fost eu. si ce e cel mai grav e ca am fost eu singura. m-ai lasat singura acolo. defapt, am fost singura toata seara. in c6 am fost singura, in for fun am fost singura, apoi pentru toata seara am fost singura. era atat de aiurea, toti trageau de mine, toti dansau, toti radeau, si eu stateam acolo doar pentru ca prefer sa fiu langa tine asa decat sa nu te vad cu zilele. eu am facut asta si in schimb? nimic?m-ai lasat singura asa cum m-ai lasat si pe 7 decembrie, asa cum m-ai lasat si in vacanta de iarna, asa cum ai facut-o si dupa sesiune si asa cum ai mai facut-o de cine stie cate ori si eu nu mi-am dat seama sau am cautat tot timpu sa-ti gasesc scuze.
la naiba cu felul meu de-a fi, la naiba cu voi toti care va jucati cu oamenii, fara sa va pese. ce credeai ca ma satisface mada atat de tare sau ca-mi place enorm cum ma pipaie ionut sau cum l-o chema pe-ala?! ce credeai ca nu ma uit la tine? ca nu stiu ce faceai si ce gandeai? ei uite ca nu-s atat de fraiera asa cum credeti cu totii, you know what, poate e mai bine asa. sa ma credeti proasta. asa imi doresc sa lasi naibii ideile tale fixe si imposibile, sa te gandesti la ce e mai bine pentru tine, pentru viitorul tau, pentru ca nu mai ai 12 ani si nu mai vrei sa fii ceasornicar! e in joc viata ta. si tu mi-ai spus ca vrei totul pentru copiii tai. cum o sa le dai ceva cand tu nu esti in stare sa renunti la multe prostii tocmai acum cand e timpul sa incepi sa-ti construiesti o viata ca lumea.
de ce nu e bine ce facem? pentru ca nu vrei tu? nu. pentru ca ti-e frica. iti spun aici adevarul pentru ca in fata nu am curajul sa-mi vars nervii. asa e. ti-e frica. esti atat de las incat ti-e frica sa-ti fie bine. ai apucat un singur drum, ai cunoscut cateva posibilitati care vezi si tu unde te-au adus si pentru ca ti-e frica de schimbare, ti-e frica sa nu pierzi nimicul pe care il ai, dai vina pe mine. si imi spui ce e bine si ce e rau. de unde stii tu ? screw you!
si stii ceva? te cert acuma cu atata implicare si la fel de multa o sa am si cand o sa te iert. dar crede-ma, o sa vezi ca mai sunt doar cativa pasi pana sa ma pierzi de tot. m-ai avut, mai avut aseara si acum o luna si aproape de cand ne cunoastem, dar gandeste-te, ai ajuns atat de departe cu mine incat daca ma pierzi o sa fii singur. si oricat de ridicol ar suna, crede-ma,  BEEN THERE, DONE THAT! si nu e asa de ok...
abia astept sa te vad maine! si am sa-ti spun cat de multe pot, sper sa mi le amintesc pe toate de la cap la coada, la cat de multe sunt!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu