sâmbătă, 3 septembrie 2011

cand am plecat

Cand am plecat atat de departe nu m-am gandit nici o clipa ca o sa te parasesc. Lasarea ta in urma nu a fost nici un abandon, nici o uitare, nici o evadare. a fost doar un fel de ghimpe in partea stanga care ma facea sa oftez la fiecare rasuflare. asa a fost la inceput. te-am iubit de 10 ori mai mult pentru ca nu m-ai lasat sa plang si culmea, am facut asta chiar in aceeasi noapte in care te-am urat tot la fel de mult pentru ca tu sforaiai langa mine si eu imi rodeam unghiile de grija pentru noi.
Cand am plecat mi-ai spus ca o sa fie bine. Nu spun ca te-ai schimbat, stiu ca nu ai facut-o. Acum esti doar tu intr-o varianta rece. Adica acum esti tu cel care nu ma mai enerveaza pentru ca face ceva, din contra, esti cel care tace, despre care nu stiu mai nimic.
De cand am crescut eu, de la inceputul liceului, m-am simtit tot timpul fara ceva. Cand stateam cu ai mei eram completa. Cand am plecat m-am schimbat. Lumea m-a schimbat de fapt. De 6 ani de zile in permanenta am cautat sa fiu la fel. A trecut si liceul, s-au legat prietenii, s-au si dezlegat intre timp, am crescut suficient de mult cat sa conduc o masina, apoi m-am imbatat si n-am mai tinut minte nimic, apoi am mai crescut un pic cat sa trec primele examene la facultate, am invatat sa vorbesc moldoveneste... dar tot timpul am fost in garda. ba nu, mint! nu tot timpul. Am invatat incet incet cum sta treaba.
Cand am plecat anu' trecut tata a plans. cand m-am intors anu' trecut am fost mai puternica.
Cand am plecat anu' asta nu a plans nimeni. Nici macar eu. Stii de ce?
Pentru ca anul asta te stiam aproape. Stiam ca o sa ai grija de mine. Impresia ca o sa fii acasa cand ma intorc m-a facut sa plec mai usor. Visam noaptea clipa cand mi-ai spus ca ma iubesti si a doua zi eram fericita.
Ca sa adorm mai usor imi aminteam momente cu tine. E bine cand ai un refugiu. Ma gandesc, oare m-am mintit singura toata vara asta? Refugiul ala a fost doar o minciuna.
Stiu cum au fost toate plecarile mele. Sunt obisnuita sa plec. Defapt numai asta stiu sa fac. Poate e vina mea. Stiu doar ca atunci cand sunt suficient de puternica ma intorc. uneori ma intorc si cand nu sunt pregatita.
Stiu cum au fost toate plecarile mele. Stiu cum au fost toate intoarcerile mele. Asta cum o sa fie?
stii ce e ironic?
inca mai visez cum imi spui te iubesc. iti amintesti tu...
Cand am plecat... da' si cand am sa ma intorc!

2 comentarii:

  1. Salut , numele meu este Bogdan ,sunt din IASI, Romania .Aveti un site minunat .As dori daca putem face schimb de linkuri / bannere . Va multumesc !!!
    Adresa site-ului meu este : http://descopera-travel.blogspot.com/
    Adresa de e-mail: bogdan_burca@yahoo.com
    Daca doriti sa facem schimb de linkuri ,bannere lasa-ti un comentariu pe blogul meu !!!
    Imi puteti da un like , va rog frumos la adresa : http://www.facebook.com/pages/Descopera-lumea-inconjuratoare/174468635958737 Multumesc,o zi buna !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place cum scrii am citit cu multa placere si emotie postarea

    RăspundețiȘtergere