luni, 9 mai 2011

You're amazing!

Ma plimb prin capul meu si dupa ce intr-o zi intreaga ma intalnesc cu fel de fel de ganduri si idei, fel de fel de amintiri, frustrari, regrete pentru ceea ce n-am facut, remuscari pentru ceea ce am facut, urme de oboseala si negreala, la sfarsitul celor 24 de ore, cand sunt gata sa-mi inghet mersul apasat, sunt aici in pat. Sunt ghemuita, mi-e cald si transpir. Sunt cu parul despletit si tin o mana sub perna. Sunt cu un picior afara de sub pled si cu unul indoit sub mine. Sunt imbracata in tricoul meu albastru si pantalonii cu roz. Sunt... sunt singura.
Si stii ca in astfel de momente... i could use somebody!
A doua zi, plimbarea mi se face fuga, vorbesc repede, gesticulez, ma aplec, imi aranjez parul, cerceii, fug. Trantesc usa, ma intorc. Chei. Telefon. Portofel. Masina, Bani, Avion, Birou, Servieta, IPad, Documente, Stilou, Bani. Tot singura.
Imi permit sa privesc cum se joaca mima in psihicul meu parintele normativ si copilul rebel, ma amuza si ma face sa plang la sfarsit! I could use somebody!
Chiar daca nu faceai nimic din ce-as fi vrut sa faci inainte era mai bine. Nu vreau sa te cert, nu vreau sa te schimb. Imi place sa stau langa tine asa cum esti! Imi place si-atat. Pentru prima data nu vreau nimic de la tine. Vreau doar sa fii. Sa fii si-atat. Sa ma lasi sa fiu si eu langa tine, sa ne distram si sa radem impreuna. Vreau sa mergem impreuna la facultate, sa fim mereu in aceeasi echipa.
Nu e nevoie sa-mi doresc mai multe de la tine deocamdata cand pot fi multumita doar cu lucrurile astea. Nu e nevoie sa te complic si sa te amestec cand pot sa te iubesc ca pe un bun prieten. Nu e nevoie sa te intreb ca sa stiu daca esti fericit. E suficient sa ma uit in ochii tai. Stiu ca atunci cand esti ametit vorbesti mult. Dar tot eu stiu ca nu e nevoie de bere ca sa vorbesti mult. Daca te rog sa-mi explici cum functioneaza ceva sau sa-mi povestesti ceva din istorie, vorbesti chiar mai mult.
Nu e nevoie sa ma imbat si sa te sarut. Nu e ca si cum as avea nevoie de curaj. Nu e ca si cum m-as ascunde de tine cu mine. E ca si cum ar fi ceva firesc. E ca si cum ar fi usor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu