luni, 13 septembrie 2010

Pentru tine, draga mea!

Surprizele cele mai frumoase sunt momentele in care se intampla ceva care-ti schimba ziua, iti lumineaza fata si ochii, iti lasa un zambet in coltul gurii pe care il porti cu tine peste tot. Daca pui cuvintele intr-o anumita ordine, poti sa surprinzi pe cineva fie si numai folosindu-le, indiferent de limba, engleza, franceza sau romana!
Cand imi intorc privirea spre trecut, cand ma opresc, cand se termina ziua, cand intunericul ma lasa sa fiu singura, cand in sfarsit inchid ochii, ma gandesc la o multime de persoane... dragi mie, departe de mine in momentele grele dar pe care stiu ca le pot suna la miez de noapte si sunt sigura ca vor raspunde la telefon. Nu sunt sigura ca asta ii face pe oamenii respectivi sa fie "prietenii" mei, dar am o vaga impresie ca la asta se refera defapt.

Exista uneori momente in care nu sunt de acord cu ce se intampla, cu ce decizii iei, sunt uneori clipe in care imi vine sa te bat, in care sunt in stare sa ma umilesc ca sa-ti deschid ochii pentru anumite chestii, sa te fac sa admiti ca ce-ti spun eu este adevarat, si nu te-am mintit niciodata. Vreau sa vad in tine o femeie puternica, vreau sa simt in tine bucurie fara limite, nu un soi de bucurie amestecata cu alt soi de teama pentru ce va urma, vreau sa te vad dansand pe mese, sa ne urcam acolo amandoua, sa bem cate putin impreuna, sa mergem la culcare si a doua zi sa ne trezim tarziu si sa ne doara capu'. Vreau sa mergem toate sa dansam, vreau sa mergem la gratare noaptea, vreau sa vorbim ore intregi inainte sa adormim, asa cum fac fetele care stau intr-o camera de camin. Mai departe, vreau sa te vad cum imi spui ca ai luat iarasi 10 la examen, sa te vad cum iei licenta, cum iti gasesti un job bine platit si umbli in fusta si camasa prin cine stie ce companie multinationala. Vreau asta de la tine si stiu ca poti!
Ma doare rau de tot cand te vad jos, si asta nu te face nici proasta, nu te face nici ridicola sau penibila, te face OM. Si eu stiu bine asta. Si tu stii ca stiu... Doar cand eu am fost jos erai prin preajma mea, si m-am ridicat. Si stii, ne-am ridicat impreuna. Si ne tineam de mana la fumoar in c2! Pentru ca unde-s doi, puterea creste.
In ultima perioada m-am indepartat de tine, ma refer la perioada de dinainte sa ajung in State, pentru ca altfel oricum m-am indepartat de toata lumea... Anyway, stiu ca am facut-o. Doar ca ma doare foarte tare sa stiu ca ignori adevarul... Cata bunatate ai in tine Claudia, cat de multa bunatate asa incat sa-i mai dai inc-o sansa, si-nc-o sansa... Stiu ca, privind per ansamblu ai ales calea cea mai usoara, cel mai bine pentru tine. si da, stiu ca e greu sa te opresti brusc, sa-ti incui inima si sufletul undeva si sa incerci sa uiti de ele pentru o perioada. si mai stiu ca ai incercat odata, am incercat amandoua. si daca ai mai fi incercat pentru 3-4 zile....
Vreau, Claudia, vreau sa fii bine. Cu toata fiinta mea, vreau sa fii bine!
Oricand te vei intoarce la mine, oricand ma vei suna, oricand, noapte sau zi, o sa-ti raspund la telefon, da. Si da, o sa am "bomboane" sa-ti dau, o sa te ascult, o sa plang pentru tine, o sa te tin de mana si promit sa gasesc eu o ocazie si sa cumpar trei clatite diferite ca din cate-mi amintesc eu, asa a inceput perioada noastra de girl's power... ma intreb daca mai tii minte... chiar inainte sa mergem sa te decizi ca mergi cu noi sa dansam, mi-ai adus clatite! Promit sa-ti mai fac torturi si sa-ti scriu numele acolo, promit sa mergem la gratare, chiar si pe jos... promit sa mergem duminica in parc, atunci cand sunt lalelele inflorite (si nu numai), mergem in gradina botanica, mancam inghetata, facem salata impreuna, mancam ceapa amandoua si apoi cumparam 5 pachete de guma...:)
Vreau doar sa vad ca esti bine, ca esti bine, in modul cel mai serios, in the right way to be.... ca nu tii in tine necazul si ca zambetul ala frumos pe care-l ai, are in spate hohote de ras, nu lacrimi!
Dar, la urma urmei, cine sunt eu, si de unde naiba stiu eu care e "the right way to be" bine, daca nici pentru mine nu sunt in stare sa fac ceva...sau cel putin ma chinui de ma ia dracu'...
Si pana la urma... ce conteaza ce vreau eu? Conteaza ce vrei tu draga mea prietena, pentru ca in final, cea mai importanta fiinta pentru tine trebuie sa fii tu insati!
Numai sa stii ca eu sunt aici pentru tine, continui sa-ti fiu prietena chiar daca m-am indepartat, continui sa fiu langa tine chiar daca acum cel putin ne desparte aproape un continent si un ocean! pe care apropo, sunt gata sa le strabat si pe jos numai ca sa ajung acasa!
Anunt toate trupele speciale, ma intorc acasa!
In legatura cu post-ul trecut, nu, nu-mi place Stephan, nu, nu raman aici nici sa-mi dea sefu' motelul si pizzeria mie, da, sunt sigura!
Plec de-aici luni, 20 septembrie, ora 13:43. si ajung in Bucuresti marti, la ora 13:05... asta daca nu ma mai executa astia de la compania aeriana inca o data si din cauza lor pierd cine stie ce zbor... For the record, desi m-au suparat un pic, astia de la Lufthansa primesc votu' meu de incredere si nota 10 pentru ca nu mi-au ratacit bagajele asa cum eram sigura sa se intample. Acuma sa-i vad pe-astia de la United Airlines cat sunt de stricti si cat de bine o sa-mi cotrobaie prin genti (abia astept s-o faca, sa-i vad eu pe ei cum inchid gentile astea la loc) si apoi pe aia de la Swiss care tre sa ma aduca in siguranta pana la aeroport!
Te pup iubita, iti multumesc mult pentru surpriza, pentru e-mailul ala asa de frumos, pe care apropo, l-am primit de 4 ori ;))
ps: desi acest post mai face referire la dansat pe mese (mai ales pe masa asta din poza, stii tu unde e, ianga bar pe stanga, doar e masa noastra), alcool, culcat sau altceva, in spatele acestor cuvinte nu exista nici o conotatie erotica :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu